Všeobecné obchodní podmínky
I. Smluvní strany
a) Vzájemné smluvní vztahy mezi ubytovanými osobami – fyzickými či právnickými (dále jen host) a provozovatelem ubytovacího zařízení se řídí ustanovením obchodního zákoníku a ubytovatel si vyhrazuje právo změny.
b) Smlouvou o ubytování se provozovatel ubytovacího zařízení Horský hotel Paprsek, s.r.o. ,IČO 09820019, Nová Seninka 79, 788 32 Staré Město, zavazuje poskytovat na sjednanou dobu ubytování a služby spojené s ubytováním.
II. Objednávka pobytu
a) Host si objednává služby hotelu elektronickou poštou, přes rezervační rozhraní na internetových stránkách, telefonicky nebo osobně. Podstatné náležitosti
zakládající řádně vystavenou objednávku nebo požadavek na rezervaci jsou: jméno a příjmení hosta, adresa trvalého bydliště, kontakt (telefon, e-mail). V případě právnických osob obchodní jméno, IČO, DIČ, termín čerpání služeb.
b) Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce nebo rezervaci pobytu použije ubytovatel pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi ubytovatelem a hostem. Po řádně vystavené a podané objednávce nebo podaném závazném požadavku na rezervaci je klient tímto dokumentem vázán.
III. Platba zálohy a doplatku ubytování
a) Ihned po provedení rezervace hostem je nutné uhradit zálohu na pobyt ve výši 50% z celkové ceny pobytu. Záloha se hradí převodem na bankovní účet ubytovatele, pokud nebylo na recepci domluveno jinak. Doplatek se hradí nejpozději 14 dní před nástupem na ubytování a to na bankovní účet, pokud nebylo na hotelové recepci sjednáno jinak.
IV. Změna a storno podmínky
a) Host má právo požádat o změnu rezervace, či rezervaci zrušit. Vždy tak musí učinit písemně, elektronicky nebo osobně. Hotel může požadovat škodu vzniklou změnou, či zrušením rezervace formou storna.
b) Storno podmínky
0% z celkové ceny objednaných služeb došlo–li ke stornu 7 dní a více před příjezdem
50% z celkové ceny objednaných služeb došlo–li ke stornu 2-7 dní před příjezdem
100% z celkové ceny objednaných služeb došlo–li ke stornu 48 hod a méně před příjezdem
c) Za nevyčerpané objednané služby v průběhu pobytu hosta
neposkytuje hotel žádné náhrady pokud nebylo písemně, či
elektronický dohodnuto jinak.